Klachtenprocedure

Ben je niet (helemaal) tevreden? Blijf er niet mee rondlopen!

Vertel ons wat je dwarszit

Het is belangrijk dat je vertrouwen hebt in de kwaliteit van onze zorg en dat je je prettig en veilig voelt in ons centrum. Daarom doen we er alles aan om goede zorg te verlenen en jou en jouw partner goed te begeleiden. Zit je toch met vragen of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Laat het ons dan alstublieft weten. Liefst zo snel mogelijk, maar óók als je er al een tijdje mee rondloopt. Dan praten we er samen over en proberen we er snel iets aan te doen.

We maken graag een afspraak voor een gesprek

Als je een klacht hebt kun je dit aan de manager van ons centrum kenbaar maken. Wil je hulp bij het melden van een klacht? Vindt je het prettig als iemand je helpt om de klacht in te dienen? Je verwijzer (verloskundige) kan je daarbij ondersteunen. Vindt je het lastig om zelf het contact aan te gaan of kom je er samen niet uit? Neem dan contact op met het GHZ (Groene Hart Ziekenhuis).

In het GHZ zijn een aantal klachtenfunctionarissen beschikbaar waar je contact mee kunt opnemen als je niet tevreden bent. De klachtenfunctionaris is deskundig en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook kan de klachtenfunctionaris zo nodig bemiddelen bij het vinden van een oplossing.

Wil je een afspraak maken of meer informatie?